Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Képzés és Gyakorlat
  • Lapunkról
    • Impresszum
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 20 Szám 3-4 (2022): Képzés és Gyakorlat

Évf. 20 Szám 3-4 (2022): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 20 Szám 3-4 (2022): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2022-12-29

Tanulmányok

  • Az iskolai közösségi szolgálat mint az érettségire készülő tanulók pályaorientációs támogatásának egyik esélye

    Kenderfi Miklós
    5-15
    • PDF
  • A mentortanárok percepcióinak vizsgálata a Mayring-féle kvalitatív tartalomelemzés segítségével

    Kocsis Rita
    16-23
    • PDF (Deutsch)
  • Az oktatási célú szabadulószobák módszertani lehetőségei egyetemi hallgatóknál

    Kovács Elvira, Manojlovic Helena
    24-35
    • PDF
  • Épített tér – alkalmazkodás és tér-tárgy összefüggés óvodai környezetben

    Mucsi Zsuzsanna, Molnár László
    36-42
    • PDF
  • Egy népdal kottaképei: a gyűjtéstől az ének-zene tankönyvekig

    Pintér-Keresztes Ildikó
    43-53
    • PDF
  • A női kereskedelmi képzés a Nemzeti Nőnevelés tükrében

    Stummer Krisztina
    54-59
    • PDF (English)

Kézirat beküldése

Kézirat beküldése

Nyelv

  • Magyar
  • English
  • Deutsch

Keywords

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Aktuális szám

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

A kiadói rendszerről